WANNA START OVER

Skulle kunna dra upp massa ursäkter till varför jag inte har bloggat men det orkar jag inte utan det har bara blivit så, har haft andra saker att tänka på. Men nu tänkte jag göra en fresh start igen. Funderar dock på att börja skriva på devote istället bara för att få lite ombyte och få börja om helt, men kommer nog fortsätta här med. Sen får vi väl se vilken som går bäst. det kommer märkas :)

Vad har alla haft för sig? Själv är det som vanligt med skola osv.. snart lov! Fullt upp med produktionen också. kan ju göra lite reklam för den när jag ändå är igång. Produktion är något vi dans 2or gör på risbergska varje år. Man får en scen bild sen får vi själva komma på ett tema fixa låtar fixa koreografier osv. och göra det till en dansföreställning. Vi har hållt på med det här nästan sen vi börja i somras och nu börjar det krypa mot den dagen så det är föreställningsdags! Kommar ha 15 föreställningar på 2½ dag, yes we gonna be dead!
Vi har öppna föreställningar : Måndag 14/12 och Tisdag 15/12 kl 18.00 på Svänghjulet (kan lägga upp vägbeskrivning nån dag i framtiden) det kostar ingenting och jag kan lova att det är en sjukt bra föreställning! Så har ni inget för er, så kom förbi!
Nu ska jag fixa lite och sen sova, måste va utvilad till föreställningarna nästa vecka!
PUSS'


Kommentarer
Postat av: Anonym

vatrför han louise flytta?

2009-12-08 @ 18:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0