4 år!

Orkar verkligen inte skriva ett lång inlägg om dagen så gör det imorgon istället men ville ialla fall bara titta in och skriva att idag har jag och min samire varit tillsammans i 4 år, det går fort! Hade laddat upp med massa roliga kort på min dator men nu är ju den inlämnad så dom kanske kommer i efterhand. men ville bara säga...

Jag älskar dig!
4 år är en lång tid och jag vet inte hur jag hade klarat mig utan dig alla dom här åren. Du har blivit en del av mig och du har ändrat mitt liv totalt. Att du inte gav upp för fyra år sen fast jag var elak är det bästa som har hänt mig. Du är verkligen allt man kan önska sig och jag kommer sitta hemma även när jag är 100 år gammal och säga att jag älskar dig. Jag skulle vilja sitta ihop med dig, kan jag få göra det? :)
Du visade mig vad kärlek va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0