HALLOWEEN HELGEN

Nu har det åter igen gått en vecka eller nåt sen jag uppdatera,jag vet jag är dålig men nu har jag i alla fall en ganska bra anledning! Min dator är inlämnad och har då haft syrrans dator och har inte orkat då, + att det faktiskt har varit lov, och vem har tid och blogga då?
Hade i alla fall ett jättebra lov. Va hemma i kga till onsdag sen åkte jag hem till örebro. På onsdag fick vi också besök av våra saknade karlskoga tjejer (de flesta) och hade bara en mysig kväll, tack så jättemycket för inflyttningspresenten. Äntligen fick jag en fondougryta som jag har velat ha länge! Och sen på torsdag sen kom sammi in och hade en mysig kväll med mig så 2 sjukt bra dagar!

Sen var det ju dags för halloween helgen..
fredagen styrdes det halloween party och taggad till tusen. Satt på oss våra snygga kostymer och drog iväg till festen som sara och jenny styrde. Jag var utklädd till superwoman vilket passa mig perfekt tycker jag. Men kvällens utklädnad måste ju gå till louise och viktoria som var utklädda till bebisar. Men alla var dock mycket fina.
Hade en bra kväll med kanske inte världens bästa slut men hem kom vi och däcka i säng gjorde vi.
Tack alla och speciellt sara och jenny!

lördag sov vi länge och sen var det på't igen. Tog det lugnt på dagen och gjorde oss iorning och började förfesten. Sen kom tjejerna förbi och vi satt hemma hos oss en stund innan vi drog iväg till kåren. Eftersom vi är småbarn än så är det några månader innan vi får ta oss ut på krogen tyvärr. Men kåren va helt ok, mycket folk och grymt bra musik. Sen åkte vi hem och fick besök utav andres, jay och kiki. Avsluta kvällen på ett skönt sett.

Vaknade dagen efter och kände mig helt död och utpumpad. Gick upp, kollade runt i lägenheten, kollade på louise och vi båda bara skaka på huvudet. Nej ingen städning den här söndagen inte!
Sen låg vi hela dagen tills mamma, syrran och louise mamma eva kom och sen drog vi på bio. Skulle se Fame egentligen men den gick inte fören senare så istället fick vi gå på trubbel i paradiset, den var helt ok kan ju erkänna att min hjärna kanske inte riktigt var med. Sen åkte vi hem igen och jag och louise hade en skön knäpp kväll. Så exakt så har min halloween helg varit. SJUKT BRA!


Idag var det skola igen helt hemskt! Grät imorse när klockan ringde. Men kom i alla fall iväg och skoldagen var inte så jobbig den gick faktiskt ganska snabbt. Sen åkte jag hem till karlskoga för att gratta min älskade mamma som fyller 42. GRATTIS. Så nu sitter jag här med mamma och lillasyster och skriver det här sjukt långa inlägget. Nej nu lägger jag ner för idag.
PUSS

(tydligen så kan jag inte ladda upp bilder så får väl försöka imorgon igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0