HUMOR!

Här sitter vi i våran lilla lägenhet och skrattar åt saker som bara vi kan skratta åt. Tex, hur många här är det inte som kollar på mammas pojkar? hur störtskön är inte Naima bobbys mamma? kan sitta och skratta åt henne i en timme, och på circus möller gjorde dom en så sjukt rolig imitation av henne som man kan kolla på i timmar.
Det är också så att louise och jag är största vänner nördarna och kan sitta och kolla på vänner i timmar och ändå skratta lika mycket fast vi kan hälften av alla kommentarer så är det lika rolig i alla fall.
Och sist och inte minst sitter vi och glor på en hoppande kängeru lite då och då när vi vill skratta så man får kramp i magen. Kan vara den mest geniala vidion som gjorts någonsin, så himla rolig. Och ja vi har dålig humor vi vet det men vi är ganska nöjda med det ändå! :) Lovar ska lägga ut klipp när jag får tillbaka min dator!

Idag började vi dagen med dans, sen skulle vi ha danskurs men eftersom vår sminkkurs lärare ramlade på cykeln på vägen dit och var tvungen att åka till akuten blev den tyvärr inställd. Sen var det dags för prov, som gick bra hoppas jag på. Sen äntligen åkte vi hem för att TVÄTTA! har inte haft kläder på hur länge som helst känns det som. Hur svårt som helst att få tid, varför kan inte gamla tvätta på vardagar på typ tidiga tider och spara dom andra till oss ungdomar haha? Sen efter det var vi duktiga och tvätta så nu ser det riktigt bra ut här känns skönt.
Imorgon blir det först skolan sen är det ju dags för kulturnatten imorgon. Dansar med skolan 20.00 på stora scenen i konsert huset!
Så : risbergska skolan på scenen 20.00, kom och kolla! (konserthuset stora scenen)

Poljubac
/e


Och för att svara på din fråga älskling, ja jag älskar dig med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0