INNEHÅLLS FATTIGT?

Jag är ledsen men har faktiskt tappat all motivation till att blogga nu när jag inte har min egen dator. Har verkligen ingenting på den här datorn och jag hatar att skriva inlägg utan bilder och grejer. Men så fort jag får tillbaka datorn så ska jag börja vara rolig igen haha :)
Inte gjort ett skit idag, sov typ 3 timmar inatt så när klockan ringde var jag inte riktigt vaken och har inte varit på hela dagen. Har ju bara dans på tisdagar, eller aa mud också men den lektionen räknas fan inte. Stod nästan och sov på lektionerna och kände inte att jag ens var på samma planet idag.
Sen efter hade jag mentorssamtal, så då fick jag träffa mamma och pappa också, härligt. Allt gick bra är sjukt nöjd så it feels good. Sen har jag bara varit hemma och försökt att inte somna för att kunna sova ikväll. Så nu ska jag mysa lite i soffan innan jag myser ner mig i sängen tror jag.
Föresten, skulle va jättekul med kommentarer eftersom jag inte har nåt att skriva om just nu skulle det va kul med frågor så kanske jag skulle kunna skriva om något intressantare haha!

Poljubac
/e

Kommentarer
Postat av: sammi ! =)

jag älskar dig (A) älskar du mig ??

2009-11-12 @ 17:51:12
Postat av: Anonym

verkligen mer bilder!

2009-11-17 @ 22:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0