Take me away

Jag skäms nästan lite för att gå in och blogga för att det var så himla längesen. Vet det är dumt att skylla ifrån sig på saker, men nu tänker jag vara dum och göra det. Har verkligen haft mycket i skolan och mycket i huvudet just nu så det har kommit i skymundan, ber om ursäkt för det. Har inte heller min dator så har inga bilder, och tycker det är så sjukt tråkigt att blogga utan bilder! därför har jag låtit bli :)
Men nu när jag ligger här själv i min lilla soffa tänkte jag ta tillfället i akt och blogga. Antar att ingen är så jättepigg på att veta vad jag har gjort den här veckan eftersom jag inte har gjort något alls. Pluggat och allt som man brukar göra en vanlig vecka. Sen i fredags åkte jag hem och träffade sammi, och sen tillbaka hit igår. Hade bara en lugn hemma kväll med mig själv och låg och plågade mig själv med sommartankar.
Är så grymt sugen på att åka utomlands med alla mina underbara tjejer nu, bara direkt, bara leva livet en vecka och glömma alla bekymmer och all stress, hur underbart skulle det inte vara? Men det får väl vänta till sommaren. Så vad säger ni tjejer när bokas det??

Nu är det tillbaka till skolan imorgon igen och åter igen en jobbig vecka, men det får man väl se till att fixa. Det går snabbt nu, snart är det jullov och sen är det bara en termin kvar innan solen kommer tillbaka igen. Man får tänka på positiva grejer nu såhär års, fast det kan vara riktigt jävla hårt ibland. Men det fixar sig, det gör det alltid!

från pip i somras

Vill också passa på att säga grattis till min kära pojkvän som igår blev morbror! jättegrattis också till hans syster!:)
Nu blir det att kolla lite tv innan ja kryper i säng, shit va det suger att bo själv, saknar louise!

Poljubac
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0