THE WEEKEND

Nej jag blir inge bättre på uppdatering jag vet det.
I fredags åkte jag i alla fall hem till karlskoga för att träffa sammi, hade en mysig kväll. va också kul att träffa mamsen lite.
Åkte sen hem ganska tidigt på lördag eftersom vi skulle till stockholm. Vi kom på på onsdagen att vi hade bokat biljetter till No limits i stockholm på lördag, så var ju bara att boka buss och åka dit. Jag louise vickan och johanna satt oss på bussen sen mötte vi lorena och louise där. Fixade ut biljetterna, käka och sen var det dags för show. För er som inte vet är No limits en dansshow med massa streetgrupper bla. babydollz och ragdollz. Sjukt mycket bra dans!  Efter den gick vi och käka och vidare till busstationen. Sen var det bara en 2½ timmars resa hem som väntade. Bästa med buss är att man kan rensa sina tankar så sjukt bra. Var iallafall sjukt mycket bra dans och så himla kul att träffa Lorena, så tomt utan henne.
Idag har jag och louise verkligen knappt rört oss! jo vi va ute och handla en snabbs förut! Sen har vi bara legat här och dött i stort sätt, men finns det nåt skönare på söndagar? nej jag tror inte det. Så nu ligger vi och kolla på och så kom polly och känner hur mina ögonlock blir tyngre och tyngre. Hur kan man vara trött när man sover till kl1?
Nej längtar till sängen om jag ska va ärligt, helt underbart att mysa ner sig under täcket, lyssna på musik och bara ligga där! men först ska jag tvinga mig själv att kolla klart på filmen :)

Poljubac
/e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0