BIOKVÄLL

Hallå där, här sitter jag nyduschad och fräsh.
Idag började dagen med balett, hemskt och sen hade vi produktion, för kul. Sen världens längsta s-blocks lektion innan det äntligen var dags att sluta för dagen. Hade också bokredovisning som gick sämst men kunde gått sämre. var verkligen så sjukt inte förberedd.
Åkte sen hem med och louise hängde på och vi åkte hem och käka lite mat. Sen kom vickan upp och provade kläder en halvtimme, haha för söt :) sen drog jag louise lou och vickan på bio. Gick och så Inglorious bastards. jävligt bra film faktiskt värd att se (dock kanske inte för 110 kr, sjukt dyrt!) och den var faktiskt rolig, eller kanske bara vi med våran sjuka humor som tyckte haha? vet inte. Men mysig kväll med tjejeorna i alla fall. Sen drog jag och louise hem sen dess har vi bara suttit och tagit det lungt. Imorgon åker hon till stockholm och jag hem till karlskoga för att äntligen träffa min älskling, höjdpunkten på veckan!
Imorgon blir det först vanlig skoldag, skönt med sovmorgon, jarrå jarrå.

Nu ska jag sätta mig och rätta min novell innan jag skickar iväg den till min kära lärare innan jag ska krypa ner och sova i min mysiga, stora säng (som dock känns lite tom ibland!) och njuta av min sovmorgon.

Poljubac
/e.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0