DANSDAG

Någon mer än jag som känner sig helt sjukt trött och längtar till höstlov?
Det gör jag i alla fall. Imorse va det upp kl7 och iväg bara. Börja med psykologi, sen till svänghjulet och så va det dans hela dagen. Började med street och sen var det produktionsdags. Först lous street och sen bollywood, för kul alltså det kommer bli grymt! Sen var det dags för MUD, och där va det prov. Prov på form, taktarter, musikaliska grejer i låtar och grejer? aldrig känt mig så dålig på något i hela mitt liv, som tur är finns det inget jag bryr mig mindre om faktiskt, det gick åt helvete men det kan jag leva med. Kan ju säga att det finns en anledning till att jag går dans och inte musik! :)
Efter stannade vi kvar och dansade med fab, sara är tyvärr sjuk så hon får krya på sig! Men idag var vi faktiskt sjukt duktiga och tror vi är klara med newstyle dansen i alla fall? Hade iaf sjukt kul idag, vi kan vara sjukaste gruppen som finns, vi är inte kvinnor vi är män, beter oss som det alltid! Men vi har för kul, love u guys.


Efter åkte jag och louise hem, duscha, diska och laga mat. Idag fixa vi ceasarsallad, väldigt bra gjort av oss, var väldigt gott faktiskt. Sen har vi legat och kollar desperate housewifes och nu kollar chirstine. Sen blir det sängen för känner att ett litet migrän anfall försöker smyga sig på.

Poljubac
/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0