FÖRLÅT!

världens sämsta uppdaterare ja det är jag det. ber så hemskt mycket om ursäkt, ska blir bättring ska bli så sjukt mycket bättring lovar!
Förra veckan tänker jag inte ens gå igenom, sjukt jobbigt vecka med mycket prov,redovisningar och arbeten. Men imorrn är sista ansträgningen sen är det ganska lugnt fram till efterlängtat höstlov!

Det här helgen har varit riktigt skönt faktiskt, Satt mig på bussen hem i fredags för att träffa älskling. Hade sovit dåligt och var allmänt tjurig så var väl inte riktigt som jag brukar vara men hade i vilket fall som helst en jättemysigt kväll med älskling och det är fortfarande lika hemskt att säga hejdå till honom.
På lördagen åkte jag hem till min kära mor sen tog vi en riktig långpromenad och pratade om allt mellan himmel och jord. Ibland saknar jag henne så himla mycket, vi träffas alldeles för lite. Men är så glad att jag har henne som mamma, finns ingen bättre. MÅSTE GÖRA MER SAKER IHOP MAMMA!
Efter promenaden gick jag förbi farmor och farfar och fika lite innan jag drog hem, slängde ihop mina grejer och satt mig på bussen med louise hem till örebro. Vi fick med oss hennes vovvis selma hem, sjukt mysigt vi vill ha henne här jämt haha, sötaste hunden :)
Drog hem, bytte om osv. sen drog jag och min kära väninna och åt jätte nyttig mat tssh. Va iaf sjukt gott och trevligt. Fick självklart med oss lite smått och gott hem också, är det lördag så är det! Senare fick vi besök av 2 roliga snubbar, andres och jay hitta hit till vårat lilla hem. Sen satt vi och spela spel (med andra ord hette det tror jag?) och spelade kort. Självklart var vi ju bäst, synd bara att killar måste fuska för att vinna..
Klockan 4 kom jag och louise äntligen i säng något övertrötta efter en trevlig helg.

Idag var det bara upp och hoppa igen och åka till kumla för att kolla sammis match. Vi vill tillägga att vi hittade till hallen helt själva! Tyvärr förlora dom, men älskling var sjukt bra och fick ju lite pussar så det va helt värt det. saknar han redan! Sen åkte vi hemmåt till örebro igen, sen hade jag planerat att sitta hemmma och plugga medans louise dansa men det gjorde jag ju dock inte utan låg i soffan som en säl och myste. Men fixade sen lite mat iaf och har pluggat lite, skulle behövas mycket mer men orkar så sjukt inte.


saknar sommaren, saknar tjejerna!

Måste börja uppdatera istället för att skriva as långa inlägg en gång per vecka! Nej skärpning på mig. Nu ska jag krypa ner i sängen och plugga lite innan jag släcker lampan och sover. Godnatt!



Poljubac
/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0