DÅ VA HELGEN ÖVER IGEN

Ännu en måndag. Hur har allas helg sett ut?
(Föresten kommentera gärna mer så himla kul att få kommentarer!)
Min har iaf sett ut så som att i fredags efter skolan satt jag mig på bussen hem till karlskoga för att träffa min kära pojkvän. Så vi hade bara en mysig hemma kväll som alltid.
Dagen efter tog jag med mig min lillasyster och åkte till örebro. Sen jag flyttade har jag lovat att hon skulle få komma hit och sova hos mig en helg, och eftersom louise inte va hemma i helgen så åkte vi hit på lördag. Gick ner på stan och shoppade massa till henne (jag fick också med mig lite smått och gott). Satt på stan och fika och pratade. Min syster är sex år yngre än mig och jag känner verkligen igen mig i det hon säger, alla vet ju själv hur allt va med killar och kompisar i femman? så roligt att lyssna på henne. Sen gick vi hem och duscha och myste lite innan vi drog till burger king för att äta kvällsmat haha :) Sen åkte vi hem och käka lite onyttigt och kollade filmer hela kvällen. Faktiskt en riktigt mysig och rolig kväll med lillasyster.
Dagen efter var det in till karlskoga igen, eftersom lillasyster inte vill åka buss själv och älskling spela match va det bara att sätta sig på bussen. Sen drog vi till hallen för att kolla matchen. Karlskoga - Saltsjöbaden eller nåt? nåt stockholms lag iaf. Karlskoga vann med 3 poäng eller nåt och baby var hur bra som helst, sjukt rolig match faktiskt. Sjukt kul också att sitta med shiwo och dennis och kolla, man får alltid många skratt haha. Sen efter satt vi kvar ganska länge innan jag och baby gick och åt pizza, ovanligt? nej inte speciellt. Sen satt vi där tills typ 9 sen var det dags för mig att gå till bussen för att åka hem. Då kommer den stunden som är värst på hela veckan, säga hejdå till älskling. Så när man får sista pussen och känner hur man bara måste släppa hans hand det är real pain haha. Så går man där ifrån med tårar i ögonen och förbereder sig för en vecka utan honom. Som tur så glömmer man alla dagar man är utan honom när jag träffar honom, det är så himla värt det!

Idag var det upp kl 5 kändes det som fast man gick upp 7. Sen iväg till skolan. Efter skolan blev det dans med gruppen, vi fick tyvärr inte så mycket gjort idag men så är det vissa dagar. Kan ju inte va på topp alltid eller hur? Sen åkte vi hem, duscha , laga lite mat. Sen nu har vi precis kommit in efter ett litet psykbryt och blev sjukt sugna godis, så på med uggs och tröjor och iväg till pressbyrån och köpa godis. Det var kallt och jobbigt men när man kom in och hade godispåsen i knät var det så himla värt det! Så nu ska vi plugga lite inför mud provet imorgon sen blir det tidigt i säng för mig idag!

.... Föresten så har jag och älskling 47 månader idag. nästa månad är det 4 år. gud går sjukt snabbt!

älskar dig!

Poljubac
/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0