MYSIG PAPPA DAG

Fryser gör ja och regnet smattrar mot fönstret, hade varit mysigt om man hade haft älskling här att mysa med :( 
Idag började dagen med balett, förstår inte vad som har hänt. Förut tyckte jag balett var as kul nu är det bara pain in the ass verkligen. Men tog mig igenom det, glad över det i alla fall. Tråkigt att inte kunna köra fullt ut pga axeln men det är så det är. Sen var det ljuskurs, vilket vi kommer behöva inför produktionen, och sen avslutades dagen med en 2 ½ timmars s-blocks lektion, fick kämpa med att hålla ögonen öppna.
Sen åkte en sliten jag hem och bytte och om gjorde mig iorning lite, och sen ringde mobilen och pappa sa att jag skulle komma ner. Min pappa kom alltså och hälsa på mig idag och vi drog iväg på lite "äventyr" haha :) vi åkte faktiskt bara till marieberg. Gick lite där inne och kollade saker både till mig och pappa, sen käka vi lite, handla och åkte hem. Han va tyvärr tvungen att åka direkt eftersom han skulle upp kl5 och fiska haha. Var iaf skit mysigt att va med pappa lite, inte så ofta man får umgås med honom. Hade en riktigt bra dag idag, behövdes för att fixa upp humöret lite inför helgen. tack för dagen pappsi!<3 love u.

pappsi

Sen han åkte jag har duschat och tagit det lite lugnt, louise är hemma i kga idag så känns lite tyst och tomt här hemma men hon kommer ju som tur är hem imorgon! Imorgon är det riktigt fetar dag bara och ta det lugnt hemma med lite tjejer kanske? får se. Blir i alla fall godis i massor det kan jag lova. Sen lördag ska jag hem och träffa min älskling ÄNTLIGEN gud vad jag saknar honom. Saknar han ännu mer nu när jag ligger här i soffan själv och hör hur det smattrar på rutorna, finns det något bättre mysväder? nej tror inte det.
Nu ska jag iaf plocka upp det jag handlade idag, mysa lite framför tv:n och sen ta tidig kväll idag, känner mig helt slut. Skönt med sovmorgon imorgon!

lite av senaste köpen:
Pälsmössa HM
3 vanliga t-shirtar från gina tricot
Skjorta Zara
2 bh:ar cubus
Gråa jeanstights vero moda
korta uggs bianco footwear

Poljubac
/e.


Kommentarer
Postat av: Moster Sandra

Åhh, jag ÄLSKAR Uggs, själv köpte jag ett par som kan kavlas upp till stövlar, -Cremefärgade i stickad ylle med knappar på utsidan, så snygga! Vi får "Ugga" ihop när vi ses! Kram!

2009-10-09 @ 13:27:42
Postat av: svar

oh lät skit snyggt! vill ha ett par knähöga också men har inte hittat några men nu hitta jag ett par korta som jag älskar :) haha aa absolut! borde ses snart tycker jag allt! Kram

2009-10-10 @ 18:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0