HATAR SPINDLAR

Gud vad dagen har gått snabbt?
Började halv 9 , kändes hemskt att gå upp och se louise ligga i sin säng och veta att hon får sova ända till halv9 :(
gick runt lite här hemma och tyckte synd om mig själv. Sen drog jag iväg till skolan och kände hur jag piggna till, men direkt när jag kommer dit så står alla esteter och skriker vid estetkorridorerna, och det visar sig att det var världens största spindel på golvet (asså världens största, som en harkrank fast tjockare) och fick tårar och hjärtklappning eftersom spindlar är typ det värsta jag vet, och kände hur min livsglädje skönk åter igen. Sen rullade lektionerna på och avslutades med psykologi prov som jag skulle kunnat skriva på i 2 timmar kändes det som. Men en lång dag som kändes relativt kort tycker jag allt?
Sen drog jag och louise upp på stan och käkade lite på la baugette innan vi drog hem till vårat lilla kryp in. Kvällen har inte varit speciell, pluggat lite, kollat tv sen kom angelo en liten stund och hälsa på oss.
En dag närmare helg i alla fall det är ju något eller hur?


 SÅHÄR kände jag mig idag! (snodde kortet vickis :$)


Poljubac

/e.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0