STÄDAT OCH FINT

Onsdag var det jaa.
Började med en helt underbar sovmorgon, längesen jag kände mig så utvilad! Började dagen med första matte provet i matte B och kan ju säga att matte är inte min grejer. Har alltid varit bra i skolan och är fortfarande bra, men matte är verkligen inte min grej. Idag gick provet skit, så nu är det väl bara att hoppas på nästa antar jag? Sen blev det bara ett skit kort klassråd, och sen va det idrott. Eftersom jag inte kan vara med för axeln och just nu tån/foten så fick jag gymma vilket var riktigt tråkigt idag faktiskt, men på fredag är det oirentering och då kanske det kan vara bra att vara skadad eftersom det kan inte finnas något som är tråkigare? kommer någon på nåt tråkigare än oirentering så skriv gärna det till mig!

Åkte hem själv idag eftersom louise skulle hem över dagen och natten så hon kommer hem imorgon. Har uträttat ganska mycket idag. Kom hem och skrev klart min novell och sov nån halvtimme. Sen skulle jag ner och tvätta men då va det en tant som hade kollat fel på sitt datum och jag hade inte hjärta att be tanten gå ut så hon fick tvätta, så jag fick byta tvättid. Men istället gick jag upp och städade heeeeela våran lägenhet, så nu är det rent och fint i våran lilla bostad. Sen har jag försökt läsa ut svenska boken, duschat, ätit, kollat tv osv.
Hur bra är det inte att Greys anatomy har börjat igen? god vad jag älskar det. Kan man kolla på ett enda avsnitt utan att gråta? nej. Helt underbart program, bästa är att det är helt eget också finns inget som påminner om det, det gör det så himla skönt. Fast måste säga att det har varit lite tomt här ikv utan Louise men imorgon är hon ju tillbaka igen, yey.
Har precis kollat idol och sett Erik och Rabih gå vidare, sjuuuuukt bra! Rabih steg så sjukt mycket i mina ögon, sjukt söt, bästa rösten och klockren låt, så får han gärna fortsätta. Fattar inte hur dom kan välja till iår, tycker det är så sjukt många bra? tycker domarna ska ta tillbaka carl,rasmus, eddie, moa .. ja ni hör finns hur många som helst! Ska bli kul och se va det blir för startfält tillslut.
Imorgon blir det nog en helt vanligt torsdag, har balett och produktion imorgon. ser inte fram till baletten har ont i hela kroppen verkligen, men får väl plåga sig igenom den antar jag. Fattar inte förut tycker jag det va så himla kul nu är det plåga, men det är bra träning man får tänka på det.
Väntar på att bebis ska komma hem från sin träning sen ska jag lägga mig och sova för imorgon är det ingen sovmorgon inte, nepp upp och hoppa med tuppen.


Check it out.
http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1235261&renderingdepartment=2.34558
Rabih Jaber - With you Idol 2009

Poljubac
/e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0